زندگی

۱۳ ماده خوراکی برای داشتن شکم تخت
نویسنده : مرضیه رضوانی - ساعت ۱٢:٤٢ ‎ب.ظ روز ۱۳٩٢/٥/٢٢
 

برای داشتن شکمی تخت و بدون چربی توصیه می کنیم مواد غذایی یر را در برنامه غذایی خود قرار دهید:

 

۱ – فلفل دلمه ای قرمز

 مارگائوس جی . راتبون (Margaux J. Rathbun ) پزشک تغذیه و خالق سایت Authentic Self Wellness می گوید : این سبزی با رنگ زیبا سرشار از آنتی اکسیدان ( علی الخصوص ویتامین C و بتا کاروتن ) می باشد . علاوه بر این فلفل دلمه ای قرمز محرک سیستم گوارش بوده و متابولیسم بدن را سرعت می بخشد و به کاهش وزن اضافه کمک می کند . این ماده غذایی برای افرادی که رژیم غذایی لاغری دارند اگر که آن را بصورت خام یا بصورت معجون مصرف کنند بسیار خوب است

 

 ۲ – سوسن عنبر ( نعنا اهوازی )

 راشل برمن (Rachel Berman ) کارشناس تغذیه و مدیر سایت CalorieCount.com می گوید این سبزی نفخ و سوء هاضمه را بر طرف می کند و دردهای دستگاه گوارش انسان را تسکین می بخشد . بدین منظور                                                                                                                                                                                                                                      مابقی در ادامه مطالب


 
 
چطور فردی محبوب باشید!
نویسنده : مرضیه رضوانی - ساعت ٩:٢٧ ‎ق.ظ روز ۱۳٩٢/٥/۱٤
 
افراد محبوب چه وجه اشتراکی دارند؟ همه آنها یکجور لباس می‌پوشند؟ یک مدل مو دارند؟ یک سبک صحبت می‌کنند؟ مطمئناً نه! آدمهای محبوب همه جای دنیا هستند و از موقعیت اجتماعی‌شان در مدرسه، محل‌کار و هر جای دیگری که می‌روند لذت می‌برند. آنها ظاهر یکسان یا رفتارهای یکجور ندارند اما یک خصوصیت در همه آنها مشترک است: مهارت‌های مردمی. شاید ذاتاً اینطور هستند یا از اعضای خانواده‌شان یاد گرفته‌اند اما به هر طریقی، مهم این است که این مهارت‌ها را دارند و شاید شما فکر کنید که فاقد آنها هستید. امروز می‌خواهیم به شما آموزش دهیم که چطور مهارت‌های مردمی خود را تقویت کنید و کم‌کم به فردی محبوب تبدیل شوید!

 
مراحل

 
۱. یک هدف ایجاد کنید. اگر محبوب شدن هدف شماست، باید تصمیم بگیرید که چطور بفهمید که موفق شده‌اید. آیا این زمانی میسر است که همه اسمتان را بدانند یا زمانی که به همه مهمانی‌ها دعوت شوید؟

 
۲. روش‌های افراد محبوب را پیدا کنید. وقتی هدفتان خوب در ذهنتان مشخص شد، ببینید چه کسی در اطرافیانتان                                                                                                                                                                                                             مابقی در ادامه مطالب
 

 
 
چطور با افراد سوء استفاده گر و متخاصم برخورد کنید
نویسنده : مرضیه رضوانی - ساعت ۳:۱٥ ‎ب.ظ روز ۱۳٩٢/٥/٢
 
۱. ابتدا بفهمید رفتار خصمانه یا توهین‌آمیز به چه رفتاری گفته می‌شود. نمونه‌ها:

 
• رفتار پرخاشگرانه یا تهدیدآمیز
• انتقاد مداوم، سرزنش، طعنه یا تحقیر شما، فریاد زدن بر سرتان. استفاده از اینها درمقابل شما، تحقیر اجتماعی
• ارعاب فیزیکی (مثل «آمدن بسمت صورتتان»)
• تخریب وسایل (مثل شکستن چیزها)
• تهدید مستقیم و غیرمستقیم امنیت شما
• خشونت فیزیکی ازجمله هل دادن، ضربه زدن، پرت کردن چیزها به سمتتان، مقاومت دربرابر خواسته‌تان
• رفتار جنسی خشن یا نادرست

 
۲. بفهمید که هر اشتباهی هم که کرده باشید و هرچقدر هم که طرف مقابلتان عصبانی باشد، هیچوقت مستحق بدرفتاری احساسی یا غیر آن نیستید. اگر وقتی دیگران رفتار توهین‌آمیز با شما دارند به خودتان شک دارید                                                                                                                                                                                                                                           مابقی در ادامه مطالب